Novopečeni dečko poznate folk pevačice Rade Manojlović i pobednik prošlogodišnje sezone "Zvezda Granda" Haris Berković, uhvaćen je u jednome zaista interesantnom dopisivanju na Fejsbuku sa devojkom za sada sa nekog potpuno nepoznatom javnosti, pišu naši domaći mediji..On je ovu devojku navodno molio da mu sve pošalje svoje gole fotografije:

"Ne moraš ti meni bas vse poslati , samo bar neke bez majice. Ajde daj neku baš posebnu za mene da vidim"….Devojka je bila bas neumoljiva ali Berković nije nikako odustajao:

"Ajde, pošalji mi bar neke dve-tri" – tražio je Haris.Međutim, kada je ta devojka od njega zatražila gole fotke, pevač je odmah počeo da vrda tvrdeći da mu bas trenutno ne radi kamera:
"Ne radi mi bas najbolje kamera, fakat, ne zezam te,stvarno je… Kad napravim, biće nešto za tebe da ti pokazem. Ja sam prvi tražio, ajde" – nastavio je.Kako se navodi, Berković je prvi počeo da šalje poruke toj devojci koja mu je pre toga prva poslala zahtev za prijateljstvo...

srbijadanas.com



 
Top