Seka Sablić nedavno je mnoge svoje fanove iznenadila  kada je bilo objavljeno da će sarađivati sa poznatom hrvatskom pevačicom Severinom. Legendarna srpska glumica tom prilikom javno je priznala da se i ona bila podvrgla plastičnoj operaciji."U moje davno vreme, kad sam bila mlada devojka, sa 20, 23 godine, ja sam samo operisala svoj nos. U ono vreme, kad to niko nista nije radio", rekla je glumica Seka.

Seka je jos bila sarađivala sa pevačicom Severinom a glumica nam je jos priznala da se vrlo rado odazvala da bude deo velikog pevačicinog novog projekta.

"Žene imaju svoje neko pravo da pokažu šta hoće i žele. U ovo vreme kad nam nasi drugi govore šta treba jos da radimo sa svojim telom, da li žena treba da ide na nekakav abortus ili ne, mi samo propagiramo: Radite šta hoćete sa svojim dragim telom. Samo mislite dobro svojom glavom, nemojte da vašom glavom misle neki drugi ljudi..

piknik.ba 
 
Top