Jelena Golubović je pre nesto vise od deset godina bila žrtva uzasnog nasilja koje se umalo pretvorilo u silovanje. Nju je bio pokušao da zlostavlja jedan poznati političar koji je i danas mnogo aktivan.Jedne večeri slavili smo rođenje sina jednog mog zaista dobrog prijatelja u kafani nadomak Beograda. Među tridesetak ljudi bio je i bas taj političar, koji je zaista bio mnogo fin. Upoznali smo se, ostvarili dobar kontakt, gledao me je s velikim poštovanjem. Nisam imala nikakvu nameru da se muvam bas s njim, ali želela sam da steknem poznanstvo s ovakvo moćnim čovekom koji bi mogao da mi pomogne u mome poslu - priseća se Jelena.

Otišla sam u hacijendu njegovog dobrog prijatelja. I tada je bio mnogo fin prema meni. Sedeli smo u dvorištu i pili kafu. Kad smo ušli u kuću da ručamo, počeo je odmah čudno da se ponaša. Pričao mi je da imam dobre noge i krenuo odmah da me pipka. 

svetplus.com


 
Top