Ovi dana mnogo se piše u javnosti o jednoj od nasih najpopularnijih pevačica Lepoj Breni,naime pevačica je skoro saznala da boluje od teskog oblika bolesti krvnih sudova.Iako se uglavnom mnogo pridržava lečničkim savetima već dva puta je dobila jaku trombozu unatoč svojim redovnim pregledima kod svoga ljekara.

"Trudim se uglavnom da vodim koliko-toliko zdrav život, redovno posjećujem svoga porodicnog ljekara ali i pored svih svojih kontrola trombozu sam sad dobila dva puta zaredom"-rekla je pevačica Lepa Brena.

"Željela sam uglavnom da radim stvari sa svojih 45 godina i kao kada sam imala svojih 25 ali shvatila sam da to tako više ne može dobro da funkcioniše". Posle svega sam vrlo odlučila da malo usporim svoj tempo, manje radim i više se sada posvećujem svom zdravlju"– zaključila je jedna od nasih do sada najpopularnih pjevačica bivše Jugoslavije.

"Ona je svima javno otkrila kako svakoga radnog dana mora da pije svoje lijekove za razblažavanje krvi, jer to može da bude mnogo kobno za nju.Neko mora da piije lijekove za srce a ja eto moram da ih pijem da mi se ne bi krv mnogo zgrušila, svakoga dana bez izuzetka,rekla je Brena!!

kurir-info.rs



 
Top