Milan Nikodinović, otac od pokojnog malog Radenka, otkriva da se u jedno tužilaštvu u Loznici iznenada pojavila jedna velika istorija bolesti njegovog malog deteta, za koju su mu nakon smrti dječaka rekli da ne postoji nikakva sansa.Što je još mnogo gore, u tom dokumentu, na kojem nema ni nikakvog potpisa ni pečata ortopeda Dobrivoja Bojanića, stoji da je ovaj doktor sam bio predložio da Radenko ostane u ovoj bolnici, a da su roditelji to sami odbili.

 "Pitao sam u javnome tužilaštvu otkuda sad bas ovaj papir, niko nije znao da mi na to pitanje odgovori. Siguran sam da je to neko bio sam poturio kako bi zaštitio ovoga Bojanića. Pogotovo zato što tu piše sve ono što odgovornim samo ovim lekarima i ide u prilog – da nam je bilo ponuđeno bolničko lečenje, da mu je rana na vreme očišćena"  – rekao je Nikodijević.

Otac od ovoga malog Radenka kaže i da im nikada nije bilo ponuđeno bolničko lečenje kao i da mu je lično bas ovaj doktor Bojanić pred polazak dečaka u Beograd rekao da može da mu da samo neki vid uputa, jer istorija bolesti ne postojii..

srbijadanas.com


 
Top