Rialda Kadrić poznata glumica koja je glumila lik Marije iz Žikine dinastije nije ime koje vam možda zvuči ono bas preterano poznato.. Beograd je bila napustila bas rano još 1986. i posle skoro preko 3 decenije se ponovo vratila u svoju rodnu Srbiju.

Gostovala je u poznatoj emisiji "150 minuta" i to je bio ono bas prvi intervju koji je ona bila sama dala televiziji u poslednjih nekoliko 30 godina. Iz Beograda su je pravo u London te 1986. odveli njena velika "radoznalost, mladost i studije svetske književnosti."Tada sam sama bila želela da odem. Po završetku svoje velike gimnazije otišla sam u Pariz na neki mesec dana. Potom sam otišla u London i tamo sam zauvek ostala i svidjeo mi se zivot tamo, ali Pariz će ostati moja prva velika ljubav" - iskrena je Rialda, koja i danas izgleda jako lepo..

srbijadans.com
 
Top