Kraljica naše Folk muzike pevačica Lepa Lukić sprema se da na jedan vrlo spektakularan način obeleži  svojih 55 godina svoje vrlo uspešne karijere, pa se mnogi pitaju da li je to i njen oproštajni koncert.
I dok se mnogo govorka o tome, da pevačica ne želi da se složi već ovaj svoj koncert gleda kao i svaki neki drugi.

I dok se mnogo govorka o tome, pevačica nikako ne želi da se složi već ovaj svoj koncert gleda kao i svaki neki drugi. Kad bih ga sama nazvala "oproštajni" mislim da bi sve preplaklo ceo "Sava Centar". U tom slučaju koncert ne bi ni uspeo. Čak i da stvarno prestajem da pevam, ne bih ga tako nikada nazvala. Ja sam veoma mirna i dosta emotivna i bilo bi mi to veoma teško i jako žalosno. Meni je pesma sve – i moj pravi muž i dete i sve u mome životu. Kad sam bas ono najtužnija i kad mi je najteže, kad pevam ja na sve onda zaboravim. Ja sada više radim nego kad sam bila najpopularnija u svoje vreme - rekla je Lepa u emisiji "Premijera".

srbijadans.com
Next
This is the most recent post.
Previous
Stariji postovi
 
Top