Odmalena je glumica Mira Banjac gledala koleginicu Miru Stupicu kao svog jako velikog glumačkog uzora. Kao vrlo mlada glumica iz grada Novog Sada davala je svaki svoj poslednji dinar da gleda Stupicu na daskama koje život sada znače... I dan danas mnogo pamti njen glas koji je u njoj budio život i veliku želju za glumom...Danas, kada nas je glumica Stupica napustila, Mira je jako mnogo skrhana i puna velikog bola.

"Ovo je jedna zaista mnogo neopisiva tuga, umrla je nasa najveća glumica sa naših prostora, još ne mogu da dobro dođem k sebi od velike tuge i bola", rekla je glumica Mira Banjac. Kao mlada glumica u gradu Novom Sadu davala sam svaki svoj poslednji dinar da otputujem u Beograd u Jugoslovensko dramsko da gledam ovu veliku glumicu i umetnicu Miru Stupicu. Jednog dana posmatrala sam samo kako Cvetnim trgom prolaze ona, Marija Crnobori, Pleša i ja tada mislim u sebi: "Ja nikada neću preći na tu njihovu stranu". Tada mi se za sva vremena urezalo u moje sećanje Mirin glas, specifičan budio je u meni ceo taj njihov teatar-rekla je Mira.

svetplus.com



 
Top